דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב מדבקות לקירות (גם קירות זכוכית!) 

מאת    [ 27/12/2010 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 3401 פעמים ]

לאחרונה שומעים בתקשורת על עוד ועוד מחקרים שמוכיחים שהתחממות כדור הארץ היא אחד מהגורמים העיקריים למחלות עור. קשה להאמין שבעידן בו אנו מחנכים את ילדינו לא לצאת חשופים לשמש, למרוח את עורם בקרם הגנה ולהצטייד בכובע או בכל אביזר הצללה אחר כשהולכים לים, עדיין המאמצים לא מספקים וסרטן העור חוגג (בלי כל קשר לאנשים שסתם מחפשים להשתזף עם שמן שיזוף). הבעיה, מסתבר, היא בנו. אנו בטוחים שאם אנו שוהים באזור מוצל אז אנו מוגנים מהשמש, אבל מסתבר שזה לא תמיד נכון.

 

אם מה שגורם לצל הוא לא חומר אטום לחלוטין שלא מאפשר לקרינה האולטרא סגולה (UV, בתחום גלי האור הלא נראים) הרי שאולי פחות מואר לכם, אבל אתם עדיין בסכנה. או במילים אחרות, אם אתם משתמשים במשרד בוילון שיגן עליכם מהסנוור של השמש הישירה הקורנת על החלון שלכם, אז חשוך לכם אולי, אבל הקרינה המסוכנת ממשיכה דרך הבד ומטגנת לכם את השכל. הפתרון מגיע דווקא מתחום הננו-טכנולוגיה שם הצליחו לייצר פולימר מיוחד ושקוף שמסנן את הקרניים המזיקות בלבד ומאפשר לשאר הקרניים לעבור דרכו, ממש כמו במשקפי שמש. את הפולימר מרדדים לעובי של דף ואז משתמשים בו לציפוי חלונות שבעצם הופכים את הוילונות והתריסים למיותרים.

 

הסיכה לכך נעוצה בעובדה שאפשר לבחור את רמת השקיפות של ציפוי החלון, משקוף לגמרי (במקרה של ויטרינת מרפסת שאתה רוצים שכמה שיותר אור יום יכנס, מינוס הקרניים המזיקות שעלולות לגרום לדהייה של הרהיטים) ועד כהה מאוד (כמו במקרה של חלונות שחורים לרכבים. מה גם שמדבקות ציפוי אלו זולות בהרבה מהזמנה של זכוכית כהה שממילא אינה מסננת את הקרניים המזיקות אלא רק את האור). מה שאתם לא יודעים הוא שלמדבקות אלו יש עוד יתרון אחד שהופך אותם לאטרקטיביים עוד יותר, גם עבור מעצבי פנים, אדריכלים וארכיטקטים וגם עבור משרדי הפרסום והמדיה.

 

היתרון הראשון הוא שעל גבי המדבקות הללו אפשר להדפיס כמעט כל דבר ובהרבה שיטות. כמו לדוגמה אפקט מראה חד כיוונית (כמו בחדרי חקירות שרואים בסרטים? "אנטי סאן" זה נקרא, או פשוט "כמו משקפי ריי-באן" של הטייסים), או תמונה מחוררת של מוצר שרוצים לקדם (מה שמעולה למי שרוצה לפרסם על גבי אוטובוסים) או בעצם כל דבר ובכל גודל שתבחרו: מלוגו וסלוגן של בית העסק שלכם ועד לצלליות נחמדות של שידה, נברשת שנדליר או עציץ. מלבד העובדה שמדובר בדרך חדשה לגמרי לשווק את בית העסק על גבי בית העסק עצמו (לצרכי מיתוג מחדש?) הרי שהמדבקה בעצם יכולה לשמש בתור טפט אותו ניתן להדביק לכל משטח לקבלת מראה מעניין, חד פעמי וייחודי לגמרי.

 

משה תבור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב